marți, 14 mai 2013

Stergatoare in Bucuresti

Astazi a plouat si am constatat ca lamelele de la stergatoarele mele s-au uzat... lasau niste dare oribile pe parbriz. Am decis sa cumpar altele. Prima oprire a fost la un peco. Am gasit la 20-30 de lei un set de stergatoare valeo noi pe care l-am si cumparat. Le-am montat pe masina in cateva minute si eram gata de plecare. Totul s-a rezolvat in cateva minute. Va recomand insa sa cumparati stergatoare auto din supermarketuri sau de pe net de pe site-urile de anunturi pentru ca veti obtine un pret mult mai bun pentru set. Pretul creste daca vreti sa cumparati si bratul stergatorului (aici depinde pretul de la model la model de masina). Parbrizul este foarte curat acum, toate bune si frumoase multumita stergatoarelor auto. Puteti gasi aici o lista cu magazinele de stergatoare din Bucuresti. Aici ma refer la magazine fizice nu peco-uri. Am gasit la peco si un sistem antifurt destul de inteligent dar o sa vi-l prezint intr-un articol viitor pentru ca sunt mai multe de spus si nu as vrea sa organizez informatiile cat de cat ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu